داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان| آخرین بازی اسکوچیچ؟

  • کد خبر: ۱۰۳۲۰۷
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
  • ۵
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان| آخرین بازی اسکوچیچ؟
تیم ملی فوتبال ایران باید عصر روز سه شنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف لبنان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرجله مقدماتی جام جهانی قطر، باید روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در دیداری تشریفاتی به مصاف لبنان برود.

شاگردان اسکوچیچ که صعود خود را از هفته‌ها قبل قطعی کرده‌اند، در این دیدار صرفا به امید صدرنشینی در گروه خود پای به میدان می‌گذارند.

تیم ملی هفته قبل در مصاف با کره جنوبی در خانه حریف تن به شکست ۲ بر ۰ داد تا صدر جدول به چشم‌بادامی‌ها برسد. آن‌ها با ۲۳ امتیاز صدرنشین گروه هستند و ما با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار داریم.

در این گروه، برای رسیدن به پلی‌آف، تیم‌های امارات، عراق و لبنان هنوز شانس دارند. امارات با ۹ امتیاز از ۹ مسابقه خود! در رده سوم جدول ایستاده، اما باید در آخرین بازی به مصاف تیم قدرتمند کره جنوبی برود. باید منتظر ماند و دید رقابت فن مارویک و بنتو با چه نتیجه‌ای به پایان خواهدرسید.

در دیگر دیدار‌ها عراق باید به مصاف سوریه آخر جدولی برود که با ۵ امتیاز دیگر هیچ شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد.

لبنان ۶ امتیازی امیدوار است امارات کره جنوبی را مغلوب سازد و با برتری مقابل ایران و ناکامی عراق در شکست سوریه، به عنوان تیم سوم راهی پلی آف شود.

با اینکه مدیررسانه‌ای تیم ملی و اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال از ابقای اسکوچیچ تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر می‌دهند، اما مشخص نیست دقیقا چه سرنوشتی در انتظار مربی کروات تیم ملی است.

او که با تیم ملی از ۲ پیچ سخت عبور کرده و تیمش را قاطعانه به جام جهانی قطر هدایت کرده، پس از شکست مقابل کره جنوبی به خاطر عملکرد ضعیف تیم ملی و تصمیمات بحث برانگیزش مورد هجمه سنگینی قرار گرفته و بسیاری از منتقدان و هواداران تیم ملی معتقدند تیم ملی باید با یک مربی بزرگ خارجی راهی جام جهانی قطر شود.

براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز هفته قبل پس از شکست مقابل کره جنوبی در توییتی جنجالی از علی دایی به عنوان یکی از افراد شایسته نشستن روی نیمکت سرمربی گری تیم ملی صحبت کرد.  

برخی معتقدند آوردن اسم افرادی مثل علی دایی با توجه به شکست ایران در دوران مربی گری وی، بیشتر برای به حاشیه بردن بحث برکناری اسکوچیچ است و فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با آوردن نام‌های شکست خورده قبلی، حضور اسکو تا جام جهانی را بیمه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مهدی معصومی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
ایران تیم خوبی است ودر این جام جهانی قهرمان می‌شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
0
0
من فکر میکنم اسکوچیچ چون اطلاع کافی از بازیکنان ایرانی دارد ولی تاکتیک کافی یا تجربه کافی بازی با تیمهای بزرگ را ندارد چون بازی باکره جنوبی نشان داد که با تیمهای قدر ضعیف است وتاکتیک کافی ندارد درکنار او یک مربی کار کشته به خدمت گرفته شود تاانشالله تیم ایران در جام جهانی سال اینده بازی قابل قبولی ازخودش نشان بدهد
محمد اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
0
0
به نظرم آوردن سرمربی جدید، حتی خیلی هم بزرگ و پر آوازه، بعیده بتونه در این فرصت کوتاه، کارایی مفیدی داشته باشه، درسته اسکوچیچ مقصر اصلی باخت مفتضحانه به کره جنوبی است، ولی در شرایط فعلی میشه با تدابیر سنجیده و مثلا انجام چند بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ و حمایت و مدیریت خوب مسولین مربوطه ، با همین سرمربی فعلی هم میشه در جام جهانی موفق بود، باخت خیلی بد به کره جنوبی میتونه تلنگری باشه و منجر بشه ما از گروه خودمون حتی برای اولین بار در تاریخ صعود کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
0
بازی ایران و لبنان خیلی عالی بود و من خیلی لذت بردم چون که توپ همش دست ایران بود ولی لبنانم بد بازی نکرد اما در کل بازی ایران لبنان عالی بود من لذت بردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
0
بازی ایران و لبنان خیلی عالی بود و من خیلی لذت بردم چون که توپ همش دست ایران بود ولی لبنانم بد بازی نکرد اما در کل بازی ایران لبنان عالی بود من لذت بردم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->